شهرک صنعتی سه راهی خمین

مشخصات و موقعیت : شهرک صنعتی اراک(۱) که به دلیل مجاورت با سه راهی خمین به شهرک سه راهی خمین نیز معروف می‌باشد در شهرستان اراک و به فاصله حدوداً ۵ کیلومتری ازمرکز شهر اراک و  در ضلع جنوب‌غربی میدان امام خمینی (ره) شهراراک واقع گردیده و مساحت آن معادل ۴۸.۶ هکتار و سطح کاربری اراضی صنعتی آن تقریباً ۲۸.۷ هکتارمی‌باشد . این شهرک در فاصله تقریبی ۷ کیلومتری مسیرراه آهن سراسری وایستگاه راه‌آهن اراک و درجوار جاده اصلی اراک به تهران و خمین قراردارد.همچنین فاصله‌ این شهرک تا گمرک اراک ۱ کیلومتر و تا فرودگاه اراک ۱۰کیلومترمی‌باشد.

مزایای استقرار در شهرک :داشتن زیرساختها و امکانات اشاره شده موجود ، فرهنگ صنعتی غنی درمنطقه ،قرارگیری درمجاورت شهراراک و محور اصلی و راه ارتباطی اراک به تهران ،اصفهان ، خمین و… موقعیت بسیارمطلوبی را برای سرمایه‌گذاری در این شهرک فراهم آورده است.
واحدهای مستقر و صنایع مجاز برای استقرار :اولین قرارداد تخصیص زمین در این شهرک به مهرماه سال ۱۳۶۳ بر‌می‌گردد و مجموع اراضی قابل تخصیص با کاربری صنعتی در آن تاکنون۱۰۰% اراضی درقالب قراردادهای منعقده به متقاضیان اختصاص داده‌شده‌است و درحال حاضرمتجاوز از۱۳۵ واحدصنعتی دراین شهرک راه‌اندازی شده و درحال بهر‌ه‌برداری می‌باشند.
اطلاعات تماس :
نشانی : ۵ کیلومتری از مرکز اراک – مجاور بزرگراه اراک – تهران
تلفن : ۳۴۴۳۱۰۱ (۸۶۱)
مدیر شهرک : یزدان خودستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.